CZ / ENG

Téma

Jak vypěstovat obyvatelné světy: Deset (nelehkých) kroků pro život v Plantroposcénu

Půda: O mizející „džungli“ pod našima nohama

Jak vypěstovat obyvatelné světy: Deset (nelehkých) kroků pro život v PlantroposcénuPůda: O mizející „džungli“ pod našima nohama

Originál nebo kopie – Jak restaurovat moderní umění?

Na cestě k vakcíně snů

Originál nebo kopie – Jak restaurovat moderní umění?Na cestě k vakcíně snů

Petr Stanický: European Glass Context 2021

Všechno a nic – Václav Řezáč o výstavě v Galerii Kuzebauch

Petr Stanický: European Glass Context 2021Všechno a nic – Václav Řezáč o výstavě v Galerii Kuzebauch

Živé materiály – mikroorganismy jako budoucnost designu

Revoluce v umění nebo ekologická zkáza – Co jsou NFT?

Živé materiály – mikroorganismy jako budoucnost designuRevoluce v umění nebo ekologická zkáza – Co jsou NFT?

Demolice je násilný čin – Anne Lacaton a Jean-Philippe Vassal vyhráli Pritzkerovu cenu

Vztah ekologie a designu: organické struktury pohledem Neri Oxman

Demolice je násilný čin – Anne Lacaton a Jean-Philippe Vassal vyhráli Pritzkerovu cenuVztah ekologie a designu: organické struktury pohledem Neri Oxman

Co jsou 4D materiály? Paměťové polymery, dřevo i těstoviny

Zamrznout v čase: Alena Matějka vystavuje v Galerii Kuzebauch

Co jsou 4D materiály? Paměťové polymery, dřevo i těstovinyZamrznout v čase: Alena Matějka vystavuje v Galerii Kuzebauch

ZOBRAZIT DALŠÍ ČLÁNKY



© Copyright 2013 Happy Materials, s.r.o.
Obsah časopisu je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření článků včetně fotografií bez souhlasu vydavatelství je zakázáno.
Design © Helena Jiskrová
Tvorba webu: NETservis s.r.o.